GRUPA I

ROK SZKOLNY 2023/2024

dzieci obrazek
Nauczycielki grupy:
Jolanta Gruchaj
Barbara Dąbrowska

Grupa I pracuje w godzinach 7.00 – 17.00

Kontakt do przedszkola tel: 71 798 67 75 wew. na hol dolny 151, 

e-mail: bardab0656@edu.wroclaw.pl

jolgru9987@edu.wroclaw.pl

Dziś w naszym przedszkolu obchodziliśmy Dzień Piżamy. W ramach solidarności z dziećmi przebywającymi na oddziałach onkologicznych  nasze przedszkolaki założyły piżamy i część dnia spędziły w tym ubraniu.Całemu przedsięwzięciu towarzyszyły rozmowy uwrażliwiające dzieci na krzywdę innych osób.

W ramach wsparcia  fundacji niosącej pomoc dzieciom z chorobami onkologicznymi, dzieci  wykonały piękne biedronki z masy solnej, które można było nabyć podczas kiermaszu.

Dziękujemy Rodzicom za wsparcie akcji.

Dzień Piżamy

Dziś obchodzimy DZIEŃ ZIEMI.

Z tej okazji dzieci , wspólnie,  wykonały plakat i usystematyzowały wiedzę dotyczącą ekologii.

W ubiegłym tygodniu obchodziliśmy w przedszkolu Dzień Marchewki.

Dzieci z naszej grupy, w ramach obchodów tego dnia, wykonały piękne prace plastyczne, zrobiły smaczny sok z marchewki i jabłka, a także zagrały na instrumentach „Marchewkowy utwór”.

Dziękujemy Rodzicom za przygotowanie ubrań w kolorze pomarańczowym.

Przygotowania do Dnia Marchewki

Dziś, razem z dziećmi z  grupy IV, w ogrodzie przedszkolnym, posadziliśmy cebulki kwiatowe, które do tej pory zdobiły naszą salę.

Sadzimy rośliny cebulowe – zdjęcia

Wczoraj w naszym przedszkolu odbył się  24 Festiwal Piosenki i Wiersza. Dzieci pięknie zaprezentowały wierszyki i piosenkę, której autorem jest  Jan Brzechwa.

Dziękujemy Rodzicom za przygotowanie odświętnych ubrań dla dzieci.

Festiwal Piosenki i Wiersza – 09. 04. 2024 r.

Szanowni Państwo

W dniu 9. 04 (wtorek) odbędzie się w naszym przedszkolu Festiwal Piosenki i Wiersza. Dzieci z naszej grupy zaprezentują przed  koleżankami i kolegami z innych grup piosenkę i wiersz autorstwa Jana Brzechwy. Prosimy o ubranie dzieci, tego dnia,  w odświętne ubrania.

Dziękujemy za współpracę

Przygotowania wielkanocne – zdjęcia

Wiosenka na powitanie wiosny

KWIECIEŃ W NASZEJ GRUPIE

REALIZOWANE TEMATY:

  1. Czego potrzebują zwierzęta?
  2. Co potrafią zwierzęta?
  3. Jak dbam o naszą planetę?
  4. W jakim kraju mieszkam?

Dziecko:

Rozwijane kompetencje kluczowe:

Drodzy Rodzice

Serdecznie dziękujemy za wszystkie kwiaty,cebulki kwiatowe i  nasiona, które wzbogaciły  kącik przyrody w naszej sali.

Dziś dzieci, w ramach zajęć, przesadzały kwiaty, a także zakładały hodowlę fasoli i rzeżuchy. Następnym etapem naszego działania będzie pielęgnowanie roślin i   obserwowanie  jak  wzrastają.

Link do zdjęć z dzisiejszych zajęć zamieszczamy poniżej.

Wiosenny kącik przyrody

Oglądamy spektakl „Tęczowe kłopoty” i uczestniczymy w zabawach z aktorami teatru TRAKT

W ubiegłym tygodniu dzieci z naszej grupy przygotowały ciasto drożdżowe, uformowały i upiekły pyszne bułeczki. Link do zdjęć  zamieszczamy poniżej.

Pieczemy bułeczki

W marcu jak w garncu – działania plastyczne

Dinozaury (26.02 – 28. 02) – zdjęcia

Rytmika – zabawy rytmiczne z wykorzystaniem „Bum – bum rurek”

BARWIMY RYŻ – ZABAWY SENSORYCZNE

MARZEC W GRUPIE I

obrazek kwiaty wiosenne

Realizowana tematyka:
– Jaka pogoda jest w marcu?
– Z czego to jest zrobione?
– Po czym można poznać, że nadchodzi wiosna?
– Wielkanocne pisanki

 

Dziecko:
– dostrzega i nazywa zmiany pogody charakterystyczne dla wczesnej wiosny
– wymienia nazwy czterech żywiołów
– klasyfikuje elementy według rodzaju, wielkości, przelicza je
– potrafi wskazać różnice między poszczególnymi obrazkami
– rozpoznaje wybrane ptaki przylatujące do Polski wiosną (bocian, jaskółka, żuraw, skowronek)
– nazywa pierwsze kwiaty, które kwitną wiosną (krokus, przebiśnieg, żonkil, pierwiosnek, tulipan)
– zna zwyczaje związane ze świętami wielkanocnymi
– poznaje etapy powstawania chleba
– rozpoznaje produkty otrzymywane z mleka
– wykonuje prace plastyczne zgodne z tematyką poszczególnych tygodni

 

Kompetencje kluczowe:
– w zakresie rozumienia i tworzenia informacji
-osobiste i społeczne
– matematyczne oraz w zakresie nauk przyrodniczych
– w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej

Dziś w naszym przedszkolu obchodziliśmy Dzień Języka Ojczystego. Nasza grupa zaprezentowała, przed całą społecznością przedszkolną,  wiersz logopedyczny pt. „Fajtłapa” a także uczestniczyła w zabawach przygotowanych przez Panią Małgosię i Pana Filipa. Link do wydarzenia zamieszczamy poniżej.

Dziękujemy Rodzicom za przygotowanie ubrań dla dzieci 🙂

Dzień Języka Ojczystego

12 – 14 luty (zajęcia muzyczne, walentynki)

DROGIE DZIECI 🙂

Jeśli chcecie sprawić komuś przyjemność i wywołać na jego twarzy uśmiech, przygotujcie w domu  walentynkę i wrzućcie do skrzynki umieszczonej przed naszą salą.

14 lutego, w ramach obchodów dnia przyjaźni w naszej grupie rozdamy pocztę, aby zagościł uśmiech na twarzach naszych przedszkolaków.

Zajęcia z rytmiki – filmik

Nazwy kolorów i kształty figur geometrycznych utrwalamy podczas zabaw ruchowych

ZAJĘCIA MATEMATYCZNE – przeliczamy na materiale konkretnym

ZABAWY Z WYKORZYSTANIEM MAKARONU – doskonalimy precyzję ruchów a także chwyt pęsetkowy.Super zabawa

LUTY W NASZEJ GRUPIE

REALIZOWANE TEMATY:

  1. Kim będę, gdy dorosnę?
  2. Jaka jest moja ulubiona baśń?
  3. Gdzie mieszka sztuka?
  4. Kiedy żyły dinozaury?

Dziecko:

Rozwijane kompetencje kluczowe:

Zajęcia z rytmiki – poznajemy nowy instrument  – dzwonki chromatyczne

Zimowe bałwanki wylepiane plasteliną – doskonalenie motoryki małej

Nasza wspólna praca plastyczna „Dokarmiamy ptaki zimą”

ptaki w karmnikuDzień Babci i Dziadka w naszej grupie – jesteśmy Gotowi do występu 🙂

Zabawy na śniegu zawsze wyzwalają uśmiech na twarzach dzieci

Zabawa karnawałowa

W tym tygodniu trwały przygotowania do uroczystości Dnia Babci i Dziadka, która już 17 stycznia odbędzie się w naszej grupie.

Przygotowania do dnia Babci i Dziadka

Praca plastyczna – maski karnawałowe

ZABAWY SWOBODNE

Czym mierzymy czas? – zajęcia dydaktyczne

Oglądamy jasełka przygotowane przez grupę IIIa

STYCZEŃ W NASZEJ GRUPIE

Realizowana tematyka:

 

1. Skąd wiem, że mija czas?

2. Za jaką postać przebiorę się na bal?
3. Za co kocham moje babcie i moich dziadków?
4. Kto dokarmia zimą zwierzęta?

Dziecko:
– wyjaśnia, dlaczego w okresie zimowym należy dokarmiać ptaki
– rozróżnia i nazywa wybrane ptaki pozostające na zimę  w Polsce
– wymienia nazwy różnych zabawek
– nazywa aktywności, które podejmuje z babcią, z dziadkiem
– poznaje zwyczaje karnawałowe
– posługuje się terminami: krótki, długi
– przelicza, posługując się liczebnikami porządkowymi w zakresie 3
– odpowiednio reaguje na ustalone sygnały
– wykonuje improwizacje  ruchowe do utworu muzycznego
– wykonuje prace plastyczne zgodnie z instrukcją

Kompetencje kluczowe:
– w zakresie rozumienia i tworzenia informacji
– obywatelskie
-osobiste i społeczne
– matematyczne oraz w zakresie nauk przyrodniczych
– w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej

Kącik języka angielskiego:

-nauka słów; Happy New Year, snowman,snow,let’s make a snowman, snow is falling down,

Niech czas Bożego Narodzenia będzie pełen ciepła, radości i wytchnienia od codziennego pędu.

Zdrowych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia oraz wszelkiej pomyślności  w Nowym Roku życzą Panie z Grupy I.

Dziś miła niespodzianka –  koncert kolęd przygotowany przez nauczycieli muzyki pracujących w naszym przedszkolu.

Uroczysty obiad wigilijny został poprzedzony wspólnym kolędowaniem całej społeczności przedszkolnej.

W ramach przygotowań do świąt ozdabialiśmy pierniki.

Poniżej zamieszczamy zdjęcia z dzisiejszych działań kulinarnych 🙂

Pieczemy pierniczki

Nasza praca plastyczna „Czapka i szalik na zimę”

Ubieramy choinkę

Drodzy Rodzice,

W poniższych linkach zamieszczamy zdjęcia, które nie były udostępniane na stronie internetowej przedszkola, w ostatnim czasie,  z przyczyn technicznych.

Działania plastyczne

Zabawy na śniegu

Dzień Misia

Dzień życzliwości

Zabawa sensoryczna – lepimy pierogi

Drodzy Rodzice,

Udostępniamy link ze zdjęciami i filmikiem z dzisiejszego spotkania z Mikołajem.

Spotkanie z Mikołajem

Dziękujemy za przygotowanie odświętnych ubrań dla dzieci.

praca plastyczna - mikołajDrodzy Rodzice,

6 grudnia nasze przedszkolaki odwiedzi Mikołaj. Prosimy, w miarę możliwości, aby tego dnia w ubraniach dzieci dominował kolor czerwony – to nasze zadanie z kalendarza adwentowego.

GRUDZIEŃ W NASZEJ GRUPIE

Realizowana tematyka:

  1. Co cieszy Mikołaja?
  2. Jakie sporty uprawiam zimą?
  3. O czym w święta każdy z nas pamięta?

Dziecko:

Rozwijane kompetencje kluczowe:

Kącik języka angielskiego 😉

-nauka słów związanych ze świętami: Christmas, Jingle Little Bell

-nauka nazw zabawek: ball, jump rope, yo-yo, bike

Drodzy Rodzice

W związku z obchodami dnia życzliwości prosimy o ubranie dzieci  w dniu 22. 11 (środa), w miarę możliwości, w ubrania koloru żółtego.Dziękujemy

Dzień życzliwości w przedszkolu

grupa pierwsza

Szanowni Państwo,

Zakończyłyśmy  obserwację wstępną dzieci 3 – letnich, na podstawie której ustaliłyśmy mocne strony, naszej grupy, uwzględniając obszary rozwoju dziecka określone w Podstawie Programowej Wychowania Przedszkolnego.

Obszar fizyczny

Mocne strony grupy:

Obszar emocjonalny

Mocne strony grupy:

Obszar społeczny

Mocne strony grupy:

Obszar poznawczy

Mocne strony grupy:

Na podstawie podsumowania obserwacji wskazałyśmy kierunki do dalszej pracy dydaktyczno – wychowawczej w bieżącym semestrze:

KIERUNKI DO DALSZEJ PRACY DYDAKTYCZNO – WYCHOWAWCZEJ

Szanowni Państwo,

Informujemy, że istnieje możliwość umówienia się  na konsultacje po wcześniejszym uzgodnieniu  terminu spotkania.

Wspólna praca plastyczna – POLSKA TO MY!

Zabawy badawcze z wykorzystaniem wody

Uczestniczymy w uroczystym apelu z okazji Święta Niepodległości. Wspólnie z całą społecznością przedszkolną zaśpiewaliśmy Hymn Polski.

Dziękujemy Rodzicom za przygotowanie odświętnych ubrań 🙂

Prace przygotowane z okazji Święta Niepodległości

Zabawy ruchowe z elementami sensoryki

W związku z obchodami Święta Niepodległości (uroczysty apel) prosimy o ubranie dzieci  w dniu 10. 11 (piątek)  w strój galowy.LISTOPAD W NASZEJ GRUPIE

Realizowana tematyka:
– Jakie są moje obowiązki?
– Co powinienem wiedzieć o Polsce?
– Jaki jest mój kraj?
– Gdzie można zobaczyć Małą Niedźwiedzicę i Wielką Niedźwiedzicę?

 

Dziecko:
– wymienia obowiązki domowe członków rodziny
– manipuluje przedmiotem w czasie zabawy
– wymienia główne elementy domu
– wskazuje charakterystyczne elementy dla wsi i dla miasta
– rozpoznaje i nazywa symbole narodowe (godło i flaga)
– słucha ciekawostek o wybranych regionach Polski
– powtarza proste wyrazy związane z Układem Słonecznym
– określa położenie przedmiotów w przestrzeni ( na górze, na dole)
– improwizuje ruchowo do utworów muzycznych
– liczy w zakresie 3
– wykonuje prace plastyczne: kokarda patriotyczna, flaga, planety

 

Kompetencje kluczowe:
– w zakresie rozumienia i tworzenia informacji
– obywatelskie
-osobiste i społeczne
– matematyczne oraz w zakresie nauk przyrodniczych
– w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej

Kącik języka angielskiego 🙂

– nauka słów: happy,funny, scary,take a picture, say cheese

 

W czwartek i piątek motywem przewodnim była dynia.

Robimy muffinki owsiane z orzechami i jabłkiem….

Czas na degustację 🙂

Wspólnie ozdobiliśmy „Jeża” wykorzystując kaszę gryczaną i „Wiewiórkę”, którą dzieci pomalowały farbami.

Nasze prace

Drodzy Rodzice

Dziękujemy  za pamięć, życzenia i miły upominek z okazji Dnia Edukacji Narodowej.

Dzień Edukacji Narodowej – oglądamy występ przygotowany przez grupę III a.

Zajęcia z rytmiki – zabawy muzyczne z wykorzystaniem trójkąta muzycznego.

Praca plastyczna „Jesienne drzewa”. Uczymy się pracować w parach.

Dziś w naszym przedszkolu obchodziliśmy Święto Drzewa. Przygotowania, do tego wydarzenia,  rozpoczęliśmy już wczoraj przygotowując, wspólnie, plakat kasztanowca. Dziś wszystkie dzieci z naszej grupy otrzymały legitymacje Ligi Ochrony Przyrody.

informacja

Drodzy Rodzice

10. 10 (wtorek) obchodzimy Święto Drzewa. Prosimy o ubranie dzieci, w miarę możliwości,w ubrania koloru zielonego.

Soki pyszniejsze są niż słodycze…

Przekonaliśmy się o tym w piątek, podczas degustacji soku, który wcześniej sami zrobiliśmy.

Dziękujemy Rodzicom za przyniesienie owoców i warzyw 🙂

robimy sokPrzypominamy , że jutro (piątek 6. 10) robimy wspólnie z dziećmi sok. Prosimy o przyniesienie do przedszkola: marchewki, jabłek i gruszek.

 Dziękujemy

Utrwalamy nazwy warzyw i owoców 🙂

dziewczynkadziewczynkachłopiecdziewczynkachłopiecdziewczynkachłopiecdziewczynkadziewczynkadziewczynkadziewczynkadziewczynkadziewczynkachłopiecdziewczynkachłopiec

Logorytmika w naszej grupie prowadzona jest przez Panią Małgosię (logopeda) i Pana Filipa (nauczyciel muzyki).

dzieci

NASZ, WSPÓLNIE USTALONY, KODEKS PRZEDSZKOLAKA

kodeks przedszkolakakodeks przedszkolaka

Dziękujemy za przyniesienie: kasztanów, żołędzi, liści, wrzosów i innych materiałów przyrodniczych, które wzbogaciły nasz kącik przyrody, a także zostały wykorzystane do zajęć z dziećmi. Dzieci chętnie pracowały wykorzystując „dary jesieni”.

PAŹDZIERNIK W NASZEJ GRUPIE

obrazek jesienny

 

Realizowana tematyka:

 

Dziecko :

– wie co oznacza słowo zdrowie

– dlaczego trzeba pić wodę i co należy jeść, aby być zdrowym

– jakie przetwory przygotowują ludzie na zimę

– jakie zadania wykonuje nauczyciel i kto jeszcze pracuje w przedszkolu

– jakie cechy ma jesienna pogoda

– jak należy ubierać się jesienią

– jak wyglądają i jakie zwyczaje jesienią wybrane zwierzętach

– jakie ptaki przylatują na zimę do Polski, a które odlatują

– wykonuje prace plastyczne zgodnie z tematyką tygodnia

 

Programy i projekty realizowane w codziennej pracy z dziećmi:

Kącik języka angielskiego 🙂

-nauka słów: stand up, sit down,spin around, head, nose, chin,arm,leg,foot,finger

Zajęcia plastyczne

Urodziny Ignasia

ZABAWY KASZTANAMI – doskonalenie chwytu pęsetkowego/ odwzorowywanie kształtów

ZABAWY DYDAKTYCZNE Z WYKORZYSTANIEM LIŚCI

Grupa IV zaprosiła nas do obejrzenia inscenizacji utworu Wiery Badalskiej „Przepraszam, smoku”

Od przyszłego tygodnia (25 – 29. 09) realizujemy tematy związane z jesienią. Planujemy, wraz z dziećmi, założenie kącika przyrodniczego. Prosimy, w miarę możliwości,  o przynoszenie przez dzieci: kasztanów, żołędzi, kolorowych liści, wrzosów i innych darów jesieni, które mogą wzbogacić kącik.

Urodziny Ali 🙂

W naszym przedszkolu realizowany jest Miejski Program Profilaktyki Logopedycznej. W tym tygodniu każdy przedszkolak, z naszej grupy,  dostał  „pudełko logopedyczne”, które będzie systematycznie wzbogacane o nowe pomoce wykorzystywane w trakcie zajęć logopedycznych. Na dobry początek zabawy z piórkami.

pudełka logopedyczne zdjęcietablica logopedycznagrupa pierwszagrupa pierwszagrupa pierwsza

Pogoda zachęca do miłego  spędzania czasu w ogrodzie przedszkolnym

W tym tygodniu realizujemy tematy związane z bezpieczeństwem. Wczoraj „zamieniliśmy” rolki papieru w sygnalizatory, a także pomalowaliśmy światła sygnalizatora w rozmiarze XXL.

Zabawy z chusteczkami do utworów Mozarta podczas  zajęć z rytmiki prowadzonych w naszej grupie przez Panią Martę.

Dzień Kropki – nasza praca

Odpoczynek:-)

Szanowni Państwo

Od dziś (13. 09.) można odbierać, u nauczycielek grupy, czytniki czasu zamówione dodatkowo podczas zebrania z rodzicami. W miarę możliwości, prosimy o odliczne pieniądze.

PIERWSZE PRACE PLASTYCZNE 🙂

prace plastyczne dzieci. Odbicie dłoni dziecka

Dziś wykonaliśmy pierwszą pracę plastyczną. Odbijaliśmy, na kartce papieru, dłonie pomalowane farbą.  Wszystkie przedszkolaki spisały się na medal.

Rytmika – już potrafimy ustawić się w pociąg

 

Szanowni Państwo

Pierwsze dni dziecka w przedszkolu to adaptacja czyli stopniowe oswajanie się maluszka z nowym miejscem, poznawanie funkcjonowania środowiska przedszkolnego oraz nauka przebywania w większej społeczności.

W tym szczególnym, dla Państwa pociech,  czasie prosimy o zaufanie i wiarę w to, że dziecko w przedszkolu będzie bezpieczne i  zaopiekowane.

WRZESIEŃ W NASZEJ GRUPIE

 

Realizowana tematyka:

 

Dziecko:
– wymienia imiona kolegów i koleżanek z grupy
– rozpoznaje swój znaczek, określa co on przedstawia
– uczestniczy w zajęciach  proponowanych przez nauczyciela, ilustruje piosenkę ruchem
– dostrzega potrzeby innych
– wie, jakie są oznaki jesieni w parku, w lesie, a jakie w sadzie i ogrodzie
– rozpoznaje wysokie i niskie dźwięki
– zna zasady bezpiecznego poruszania się po chodniku i przejściu dla pieszych
– wykonuje prace plastyczne zgodne z tematyką tygodnia

Programy i projekty realizowane w codziennej pracy z dziećmi:

Kącik języka angielskiego:

-nauka słów: hello,tired,hungry,happy,angry, scared

 

WAŻNA INFORMACJA

Zapraszamy rodziców na zebranie organizacyjne, które odbędzie się

11. 09. 2023 r.(poniedziałek) 0 godz. 16.30 w sali grupy I.

Bardzo prosimy o przybycie na zebranie bez dzieci.

 

Nauczycielki

Archiwum 2022/2023

Nasza grupa pracuje w godzinach 6:30-16:30.
Po  godzinie 16.30 dzieci odbieracie Państwo z grupy zbiorczej- grupa II

Wszystkim dzieciom i Rodzicom dziękujemy za całoroczną współpracę i życzymy, by okres wakacyjny był czasem odpoczynku i radości.

Z tej okazji życzymy wszystkim dzieciom bezpiecznych i słonecznych wakacji, interesujących podróży, niezapomnianych wrażeń, uśmiechu na co dzień oraz szczęśliwego powrotu do przedszkola.

 

TEMATYKA REALIZOWANA W CZERWCU

  1. Jak wygląda moje podwórko?
  2. Jak dać przedmiotom drugie życie?
  3. Co mogę robić latem?
  4. Za co kocham wakacje?

Dziecko:

Rozwijane kompetencje kluczowe:

 

Kącik języka angielskiego 😉

1 czerwca w naszym przedszkolu odbędzie się festyn rodzinny. Z tej okazji przygotowaliśmy występ, na który ubieramy się odświętnie (dziewczynki białe bluzeczki i ciemne spódniczki, chłopcy białe koszule i ciemne spodnie, buty). Ubrania na występ przynosimy we wtorek do sali naszej grupy.

 

W najbliższy piątek (19.05.23r.) w naszym przedszkolu obchodzimy święto wiersza i piosenki. Z tej okazji  tego dnia ubieramy się na zielono. 

W piątek w naszej grupie zgłoszono zachorowanie na ospę wietrzną. Proszę obserwować dzieci. 

Zawody biegowe


 


Tematyka realizowana w maju:
1. Czyim domem jest  łąka?
2. Czego życzę rodzicom?
3. Czego dzieci potrzebują do szczęścia?
4. Gdzie mieszkają zwierzęta?

 

Dzieck0:
– wymienia nazwy kwiatów i zwierząt – mieszkańców łąki
– liczy i układa odpowiednią ilość przedmiotów w szeregu
– opisuje wygląd łąki w maju
– wie co to jest miód
– wymienia członków swojej rodziny
– opisuje rolę ojca i matki
– wyjaśnia znaczenie słowa miłość i przyjaźń
– wie ile ma lat
– wskazuje różnice między obrazkami
– eksperymentuje podczas zabawy z wodą
– swobodnie wypowiada się na temat Dnia Dziecka
– aktywnie uczestniczy w zajęciach ruchowych
– improwizuje ruchowo przy muzyce

Kącik języka angielskiego 🙂

W dniu dzisiejszy zgłoszono w naszej grupie zachorowanie na ospę wietrzną. Proszę obserwować dzieci.

Sadzenie kwiatów

UWAGA!!!

W poniedziałek będziemy obchodzić Dzień Ziemi. Prosimy, aby tego dnia  przynieść kwiaty rabatowe ( bratki itp.), które będziemy sadzić w ogrodzie przedszkola. 

 

Wielkanocne pisanki

 

Zabawy sensoryczne

Tematyka realizowana w kwietniu.

  1. Jakie wzory i kolory mają pisanki?
  2. Gdzie jest najciekawsze miejsce na świecie?
  3. Jak dbamy o naszą planetę?
  4. W jakim kraju mieszkam?

Dziecko:

Rozwijane kompetencje kluczowe:

Kącik języka angielskiego 🙂

W poszukiwaniu zielonego i pomarańczowego koloru. 

 

W minionym tygodniu w naszej grupie został wyprany dywan.

 

 

Drodzy Rodzice!
Prosimy o przyniesienie do przedszkola kwiatów wiosennych w doniczkach. Kwiaty zostaną wykorzystane do przygotowania kącika wiosennego w sali.
Z góry dziękujemy!

Bardzo prosimy o przyniesienie do przedszkola mokrego papieru toaletowego i chusteczek higienicznych.
Z góry dziękujemy!

Przypominamy, że w naszym przedszkolu PIĄTEK jest dniem zabawki. Tylko tego dnia przynosimy  ZABAWKĘ ( JEDNĄ). W pozostałe dni można przynosić pluszaka/przytulankę (pozostawiając w szatni na półce dziecka). 

 

 

<span style="font-size: 14pt

Serwis wykorzystuje pliki cookies, korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na ich wykorzystywanie. Dowiedz się więcej o celu używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce Czytaj więcej...

Zamknij

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.
 
Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
 
Pliki cookies (tzw. „ciasteczka") stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
 
Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
 
- dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
 
- tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
 
- utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
 
- dostarczania użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
 
W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne" (session cookies) oraz „stałe" (persistent cookies). Cookies „sesyjne" są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe" pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
 
W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
 
Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
 
Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
 
Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl lub w sekcji „Pomoc" w menu przeglądarki internetowej.
 

jak wyłączyć pliki cookie w przeglądarkach?

-FIREFOX

-CHROME

-OPERA

-INTERNET EXPLORER

Wyłącz